Frakt og retur

Ordrebekreftelse:

Så snart du bestiller ordren, vil du motta en ordre bekreftelses e-post. Dette betyr at vi har mottatt bestillingen i systemet vårt og forhåndsgodkjent ditt kredittkort for kjøpet. Så snart vi mottar bestillingen, kommer vi automatisk ut til våre leverandører for å bekrefte at den er på lager og tilgjengelig for omgående forsendelse. Hvis varen din er på bestilling, utilgjengelig eller vi har en feil i systemet som f.eks pris, vil vi ugyldiggjøre forhåndstillatelsen og nå ut til deg via e-post eller telefon. Hvis varen din er tilgjengelig for omgående forsendelse (innen 5 - 10 virkedager), vil vi behandle kostnadene og sende inn bestillingen for forsendelse.

Bestillingsforsendelse:

Hvis bestillingen din er tilgjengelig, og vi behandler kostnadene på kredittkortet ditt, sendes varen innen 5-10 virkedager fra datoen for bestillingen. Vi sender deg sporingsinformasjon innen 24 timer etter varen har blitt sendt til e-postadressen du oppga da du sjekket ut. Hvis du ikke mottar sporingsinformasjon fra oss innen ti virkedager etter bestillingen, er du velkommen til å følge opp på oss på bestillinger@onlinemobel.no

Skader:

Vennligst inspiser emballasjen til varen din når den ankommer, hvis du ser noen skader bør du merke deg det når du signerer for levering. Hvis varen din kommer til skade, vennligst send bilder til retur@onlinemobel.no.

Avbestillinger og reklamasjon:

Du har 14 dagers angrerett etter du har mottatt varen. Dette krever at du beholder emballasjen og at varen er i samme tilstand som da du mottok den. Det er du som må betale frakten for retur hvis du angrer på kjøpet etter at varen har blitt sendt.

Hvis varen allerede er skadet eller har mangler når du mottar den, får du tilbake hele beløpet du betalte og onlinemøbel betaler for returnering av varen. Kontakt retur@onlinemobel.no dersom du trenger hjelp til dette.